2015. augusztus 7., péntek

#12 Kritika


Family, Love, Friendship and one cup coffee

♥ ♥ ♥

Kinézet: A design nagyon szép munka, egyszerű és nem az a túl csicsázott fajta. De a fejlécnél a betűtípus nem nagyon fogott meg. A történet neve kissé sablonos mivel, egymás után fel van sorolva  három angol szó. Szerintem inkább vedd le a címet, úgy sokkal szebben fog mutatni az egész design. Az url-t meg főképp ne értem... Mivel a történetnek, semmi köze a baletthoz. (Vagy mégis?) A leírást feketéről halványabb színre váltanám, ugyanis teljesen egyszínű a történettel. A fejezetekbe pedig túl sok képet illesztesz be. Engem példáúl mindig megzavartak. Mindig csak az elejére rakj egy egy fotót és a többit bízd az olvasó fantáziájára. :)


Történet: Remélem elgondolkoztál "Mi leszel, ha nagy leszel?" kérdésen melyekkel, minden kisgyereket nyaggattak. Ha még nem, remélem valamikor az író szakmát választod, mivel valami szörnyen tehetséges vagy. Bár néha nálad is előfordulnak kissebb-nagyobb hibák. Pl.: Szóismétlés vagy több betűnyi hely kihagyása. Nézd át párszor a szöveget, mielött kirakod és sokkal összefüggőbb lesz az egész sztori. Az egyetlen olyan ami a történetben elgondolkoztatott engem, hogy a fiúnak a húga, hogy lehet ilyen Einstein hat évesen. Hat évesen egy kis gyerek, alig tud összetett mondatokat alkotni... Nem, hogy tökéletesen minden szavát megválogatva folyékonyan beszélni. Szóval vagy butítsd le a karakterét vagy legyen 8-9 éves.

Összesen:  10/8,5

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát. A tanácsokat megfogadom, és igyekszem a "fejlécet" is egyértelműre megcsinálni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a történet de a kritikához annyit fűznék hozzá hogy az én unokahugom 5 évesen folyékonyan és szépen beszélt ez nem Eisensteinség hanem foglalkozás és alkat kérdése szerintem:)

    VálaszTörlés