2014. szeptember 26., péntek

Kritika: Burn

x


Kinézet: Nagyon tetszik. Részletesen nem írom le mivel látom, hogy nem te készítetted.:)

Történet: Nem sablon és jól kitaláltad a sztorit. Tetszik az írásod de azért van pár hiba benne.
                Pl.:  A képet nézve próbáltam néhány közös képet felidézni, de alig derengett is valami. ??? Sikítozva próbáltam vissza szerezni a képet, mely már a fiú kezei közt volt. -Mikor is vette el a fiú a képet?-  *A képet nézve próbáltam néhány közös képet felidézni, de alig derengett is valami. Ekkor egy ismeretlen srác erőszakosan kivette a kezeimből a fotót.
Sikítozva próbáltam vissza szerezni a képet, amely már nem az én kezeim közt volt.*
- Igaz, hogy én nem vagyok az írás mestere de remélem ki tudtam fejteni neked. -

Összesen: 10/9
            

Emma
                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése